vrijdag 17 februari 2012

Chocolade muffins met abrikozenjam en amaretti...

Eccomi qua! Een blog. Huisvrouw, huismoeder... wat heb ik eigenlijk te melden? Dat weet ik niet, maar wel fijn om af een toe even iets op te kunnen schrijven, zodat je het ook gewoon kunt delen. Met wie? Dat weet ik nog niet... ik weet niet of ik iemand op de hoogte ga brengen van mijn blog... we zien het wel. Eerst maar eens beginnen.

Voornamelijk zal mijn blog gaan over mijn grote hobby's: mijn kinderen, en koken.

Nou ja, koken... lekker eten dan.

Want ja, soms heb ik gebrek aan tijd. Zo was het vandaag de bedoeling, dat ik voor lieve vrienden iets lekkers zou bakken. Maar ja... wanneer moest ik dat nou doen? Voor deze keer ben ik ondeugend geweest, ik heb lekkere muffins gekocht... deze heb ik zelf  "versierd"... heerlijke chocolade muffins, met abrikozenjam er op, een laagje fondant en gekruimelde amaretti!!! Mamma mia! Ik had ze zelf willen proeven! Flesje wijn er bij, en klaar is Kees! (wil het flesje wijn nou toevallig voor een Kees bestemd zijn... en de muffins voor zijn vrouw, maar dat terzijde). Als ik ooit de kans krijg om mijn "halve"creaties weer te maken en te proeven, zal ik wel even melden hoe ze smaken. Eerst maar hopen dat de ontvanger ze lekker vindt.


De andere muffins op de foto, zijn trouwens "gewone" chocolate chip muffins, versierd met een bloemetje van fondant en een suiker roosje.

Ik zal maar eens met avondeten bezig... wat het gaat worden weet ik nog niet, even speuren in de koelkast!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten